<

nedelja, 29. julij 2007

Grad-Pl.Prevala-Begunje

Grad */20070729/*

Bike tura Grad-Pl.Prevala-Begunje

TRIP 45km
TIME 3:15:15h
TRIP ALT 1290m
MAX ALT 1389m
AVG CLIMB 7%
MAX CLIMB 19%


Končno dobil novo kolo, mal se morm pohvalt:), fully Canyon Nerve XC. Prava mrcina na 2h kolesih:),zdej pa nazaj k turci.

V nedeljo 2007_07_29 sem zgodaj odrinil od doma, ko sta Jakob in Saša še spala, sem že veselo grizel kolena. Sprva sem pot zasnoval malo drugače kot sem jo kasneje prevozil, zaradi pomankanja časa, (Saša in Jakob sta me lovila z avtom), sem izpustil kar nekaj gorskih ciljev.

Grad-Preddvor- Mače -Trstenik- Golnik- Tržič, do tu je šlo orientacijsko brez težav, prva dilema je bila ujeti križišče za pl. Prevalo.

Iz Tržiča, (star del mesta) sem pri avtobusni postaji nadaljeval levo proti Podlubelju, mimo Križajeve rezidence vse do gostilne Ankele, tu mi je prijazana gospa dala napotke kako do odcepa za Prevalo.
Pot sem nadaljeval mimo gostišča Školka, po glavni cesti, na desni strani je t.i. elektrarna, 50 m pa na levo odcep za Prevalo. Sledilo je dobrih 45min ornk klanca, na kar pripeljem do križišča, face tile gorniki, nikjer označeno kam za Prevalo, pokličem kolegico Meto pove daje še 300m hudega vzpona, števec kaže 19% klanec in že sem na pl. Prevali.

Tu se osvežim in že drvim proti koči na Planinci kjer zavijem levo v dolino Drage, sledi hiter spust do doma v Dragi, mino gradu Kamen in že zagledam Jakoba in Sašo ki mi veselo mahata na parkirišču pred ELanom.
Sledi malica.. pot nadaljujemo do Kr.Gore oz. jezera Jasne kjer se osvežim v ledeniški vodi. Vsi skupaj uživamo v prijetnem nedeljskem izletu!

Toliko od te ture, v glavi imam že nadgradnjo ture, kjer bo vključeni gorski cilji; Možjanca, Gamsov Raj (Bašelj), Babni vrt, s ciljem ture v Završnici! Sledeče ture bom tudi slikovno dokumentiral:) za lažjo orentacijo, pa da vas mal podražim. hehe

lp do naslednjič uRi!

Ni komentarjev: